تولید کننده انواع مصنوعات چوبی
تولید کننده انواع مصنوعات چوبی

arkachoob

span>
  • آرکا چوب تولید کننده انواع مصنوعات چوبی
آخرين مطالب
نوآوری در دکوراسیون

نوآوری در دکوراسیون

MDF-Plyw-Bandنوار پی. وی. سی جدید

همان طور که میدانیم ، نوارهای پی وی سی رایج در کشورمان عمدتا با ضخامت 2 میلی متر استفاده میشوند . این نوارها فقط قابلیت چسپاندن بر لبه های صاف 90 درجه را دارا هستند و لبه های ابزار خورده فقط با نوارهایی با ضخامت پایین مانند 4/0 ضخامت قابل پوشش است . در نمایشگاه امسال شرکت دولکن آلمان نوار پی وی سی با ضخامت های 2 و 3 میلیمتری را به بازار ارایه کرده که از پشت حاوی شیار هستند و قابلیت انعطاف و خم پذیری در لبه های ابزار خورده را دارد . از دیگر تولیدات شرکت دولکن علاوه بر نوارهای شیشه ای نوارهایی با طرح های فانتزی و سطح برجسته هستند که در بازار ایران به ندرت دیده میشوند .

LDF/ULDFصفحات

پس از این که در سالیان قبل صفحات ام دی اف به معنای تخته فیبر با وزن مخصوص متوسط و پس از آن به معنای تخته فیبر با وزن مخصوص بالا به صنعت چوب و مبلمان وارد شدند . که علاوه بروزن سبک دارای ضخامت بالا بوده و همچنین بهترین مواد اولیه جهت عایق بندی هستند که در نمایشگاه اینتر زوم امسال تخته های ماورای سبک یو ال دی اف نیز به صاحبان صنایع معرفی گردید .

آشپز خانه هوشمند جهت سال 2015 با قابلیت اتصال به اینترنت جهت گرفتن دستور پخت غذاهای سنتی دنیا و اجاق گاز شعله متحرک در نقاط مختلف محدوده اجاق ، شیرآلات هوشمند وغیره .

گردآوری :

آرکا چوب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?